Google Ads

Google Ads’i abil suudame katta ära terve klienditeekonna, alustades toote-teenuse tutvustamisega, liikudes edasi bränditeadlikkuse tõstmisega, seejärel keskendudes otsingureklaamidele, mis toovad Sinu ettevõtte veebilehele inimesed, kes on kohe valmis toodet või teenust tarbima, lõpetades taasturundusega, eesmärgiks suunata kahtleval seisukohal olevad kasutajad klientideks. Üldiselt on tegemist on PPC (pay-per-click) reklaamidega, kus tasuda tuleb alles siis, kui klient on reklaamile klikanud, mitte lihtsalt reklaami näitamise eest.

Google reklaami võimalused

Otsingureklaamid
(Search Ads)

Tänu otsingureklaamidele jõuame kõige suurema ostupotentsiaaliga klientideni just sel hetkel, kui nad on otsimas Sinu ettevõtte või brändiga seotud tooteid, teenuseid või teavet. Reklaamimise ajal jälgime erinevaid tulemusmõõdikuid, nagu näiteks klikid, konversioonid ja kulu, ning saame vajadusel kampaaniat kiiresti kohandada, et lõpptulemusena võimalikult soodsalt päringute arvu või müüki suurendada.

YouTube reklaamid

Olenemata sellest, kas Sinu eesmärk on tõsta brändi tuntust, suurendada liiklust veebilehel või kasvatada müüki, on YouTube see platvorm, kus oma videosisuga end potentsiaalsetele klientidele nähtavaks teha. Võrreldes televisiooniga võimaldab Youtube suunata reklaami kliendini kordades suurema täpsusega ja soodsamalt, aga ka hinnata, kuidas sihtrühm reklaami suhtus ning tehtud investeeringu tasuvust paremini hinnata. Video on suurepärane viis ettevõtte/teenuse/toote loo jutustamiseks.

Bännerreklaamid
(Display Ads ja Demand Gen)

Bännerreklaam keskendub pildile, kujundusele ja graafikale, mistõttu aitavad need tõsta Sinu ettevõtte või brändi teadlikkust, tekitada potentsiaalses kliendis huvi Sinu toote või teenuse vastu, aga ka lihtsalt tuletada end meelde neile, kes on Sinu veebilehel varem käinud. Google Display Network (GDN) hõlmab miljoneid veebisaite, uudisteportaale, blogisid, rakendusi, mobiilirakendusi ja muid sisulehti, mistõttu jõuad nendeni erinevates kontekstides neile tuttavas keskkonnas nende varasema internetiharjumuse põhjal.

Performance Max

PMax reklaamid on Google Ads’i reklaamivorm, mis võimaldab jõuda sihtgrupini erinevate Google’i platvormide ja võrgustike kaudu. Sinu reklaamsõnum on nähtav nii Google’i otsingus, Display-võrgustikus, YouTube’is ja isegi Gmailis. Performance Max reklaamid kasutavad automaatseid masinõppe algoritme, et optimeerida etteantud reklaamieelarve kasutust eesmärgiga tuua võimalikult soodsalt ja võimalikult palju veebilehe eesmärgi täitmisi (enamasti päringud või müük).

Teenus hõlmab

  • Google’i reklaamikampaaniate planeerimist vastavalt valdkonnale, sihtgrupile ja hooajale
  • Ideid reklaamtekstide ning reklaambännerite kujunduse ja sõnastuse osas
  • Kampaaniate loomist, pidevat kampaania haldust ja optimeerimist
  • Statistikapõhist tulemuslikkuse analüüsi
  • Regulaarset ja põhjalikku tagasisidet ning aktiivset kliendisuhtlust
  • Vastavalt vajadusele asjalikke soovitusi veebilehe korrigeerimiseks ja ettepanekuid kampaania täiustamiseks või lisavõimaluste kasutamiseks