Digimaastiku trendid toovad firma ja kliendi üksteisele lähemale

Kõik digimaastikul on pidevas muutumises. Juba homme ärgates võib kohata ka digiturunduses hoopis uusi suundi kui täna. Õnneks liiguvad trendid siiski mõnevõrra etteaimatavalt ning kiiremad suudavad nendega kaasas käia.

Digilahenduste eelis on info liikumise kiirus. See on muutumas aga veelgi kiiremaks, sest oma kindla koha võtavad sisse vestluskastid. Inimestel pole enam aega oodata vastuseid mitu päeva. Iga küsimus, mure või tagasiside peab saama kohese vastuse või jääb ettevõte konkurentsis maha. Täna kasutavad automaatset vestlusalustust paljud, kuid nende osatähtsus suureneb lähiajal veelgi.

Kiiremaks peab muutuma ka ostlemine. Klient soovib leida meelepäraseid kaupu lihtsalt ja kiirelt. Nii on juba märgata e-poodide kolimist sotsiaalmeediaplatvormidele. Kasutaja jaoks on mugav sooritada ost sealt samast platvormist, kus toodet näeb. Seda on jõudsalt kasutamas ja arendamas juba Facebook, Instagram ja Pinterest. Ka mitmed Eesti ettevõtted on juba selle võimaluse enda jaoks avastanud.

Kes on sisulooja? Täna päeval võib see olla igaüks, ka töötaja või klient. Teiste kasutajate arvamus on usaldusväärsem, kui ettevõtte enda sõnum. Seepärast kasutavad nupukad firmad juba praegu võimalust kasutajaid enda positiivse tagasiside abil end reklaamima panna. Bränditud hashtagid, väljakutsed, võistlused – positiivne sumin kõikjal. Lisaks sääsab see turundusosakonnal nii aega kui raha.

Kokkuvõtvalt saab trendide kohta öelda, et aeg on raha. Seda nii firma kui kliendi jaoks. Kõik peab käima kiirelt, mugavalt ja usaldusväärselt. Ehk tasub just nüüd vaadata üle enda firma digivõimekus uute tuultega kaasas käia? Kirjuta meile ja sätime koos digiplaani paika!